четвъртък, 23 април 2015 г.

Чистата тримесечна печалба на Facebook падна с 20%

Към края на първото тримесечие на 2015 г. чистата печалба на американската компания Facebook Inc (NASDAQ:FB)., на която принадлежи най-голямата в света социална мрежа, падна с 20% - до до $512 млн, или 18 цента на акция, в сравнение с $642 млн, или 25 цента на акция за същия период на миналата година. Въпреки това, резултатите надвишиха очакванията на пазара.
Коригираната печалба се е повишила с 20% - до 42 цента на акция, се казва в съобщение на компанията.
Доходите на Facebook от реклама през януари-март са скочили с 46%, до $3,32 млрд. През февруари компанията съобщаваше, че броят на активните й рекламодатели е надвишавал 2 млн. спрямо 1,5 млн. през юни 2014 г.
Според данни на компанията, Facebook регистрира големи приходи за сметка на ръста на продажби на мобилна реклама: през изминалото тримесечие именно тя донесе почти три четвърти (73%) от общите рекламни приходи, спрямо 69% за октомври-декември и 59% през януари-март 2014 г.
Към края на първото тримесечие броят на активните потребители на социалната мрежа е съставил 1,44 млрд. - за една година броят им е нараснал с 13%. От мобилни устройства не по-малко от два пъти месечно Facebook са използвали 1,15 млрд. души - с 24% повече, отколкото година по-рано.


Няма коментари:

Публикуване на коментар