петък, 15 май 2015 г.

Потребителското доверие в САЩ през май падна до минимума от октомври 2014 г.

Потребителското доверие в САЩ през май падна от 95,9 пункта до 88,6 пункта, според предварителните данни на Мичиганския университет, който изчислява този показател.
Майските стойности са най-ниски от октомври миналата година, а темповете на намаляване от април (7,3 пункта) са най-значителни от декември 2012 г.
Аналитиците, запитани от Bloomberg, не очакваха изменение на индикатора от априлските стойности, които бяха вторите по големина от 2007 г. след януарския рекорд, когато индексът на доверието се увеличи до 98,1 пункта.
Новините за стагнацията на икономиката на САЩ през първото тримесечие промени отношението на американските потребители към нея. Освен това, от началото на март се възобнови покачването на цените на горивата, и, въпреки че е бавно, то не допринася за оптимизма на потребителите.
Индексът на отношението на американските потребители към текущата финансова ситуация падна през този месец до 99,8 пункта в сравнение със 107 пункта през април.


Няма коментари:

Публикуване на коментар