вторник, 10 март 2015 г.

Procter & Gamble ще заплати в Китай глоба $1 млн. за лъжлива реклама

Китайският регулатор наложи рекордна за историята на КНР глоба за лъжлива реклама в размер на 6,03 млн. юана ($1 млн.) на компанията Procter & Gamble Co (NYSE:PG)., съобщава MarketWatch.
Претенцията се заключава в това, че в рекламата на пастата за зъби Crest се твърди, че зъбите стават бели само след първия ден на използване, докато в същото време с цел достигане на съответния визуален ефект във филмчето, е била използвана програма за обработка на видеото. Според изявление от подразделението на P&G - Crest China, публикувано на официалната му страница в сървиса микроблогове Weibo, рекламата е спряна от излъчване в средата на миналата година, а твърдението за "ефект на белота за един ден" се отнасяло към съчетаването на съответната паста с правилна техника за почистване на зъбите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар